31 juli 2012

Selena ska spela en "ny roll" i film

Nu är det bekräftat! Selenas nya frisyr är till en ny film. Titel produktionen "Mata Dog", är tänkt att vara på den nya Ric Browde'a "While I’m Dead Feed the Dog", den svarta komedin. 
Här är en beskrivning av boken:
 Föreställ dig att JD Salinger hade en känsla för humor, men han var intelligent. Romanen är snabba, ondska, mörker och mycket roligt. "Mina förlag har försökt övertyga mig om att böckerna är som album och sälja bättre när de publiceras postumt. Se punkten, frågar jag om jag åtminstone kunde fejka min egen död, men det verkar som det är i grunden orättvist och kategoriskt vägrar att delta i en sådan bedrägeri. Min historia: en dag när jag försöker komma in byxorna i den vackraste flickan i världen, Nina Pennington och nästa dag var jag på baksidan av en limousine, genom till rock'n'roll superstjärna, öppnandet av Bowie. Men ... ([bil] träffar en bula eller två) ... några döda mördare. Mafia här intill maffian, maffian där, att inte nämna några dör i latinska lärare, narkoleptiska nunnor, odugliga poliser och reportrar i clownerna - och nu vet jag inte varför många människor inte prata med mig ...
Kommer Selena att spela rollen av Nina Pennington? Detta är ännu okända, men det bekräftades också information om att Selena anteckna minst en låt till filmen. Som ni vet så har Selena ännu inte spelat en roll i filmen, svart komedi, så det kan vara ett genombrott i sin karriär.



1 kommentar :

  1. vet du var hennes väska kommer ifrån på bilden överst? :)

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.