20 juni 2012

Tävling!



21 kommentarer :

  1. Hej!
    Jag vill vinna för att jag har älskat Selena jättelänge, och hon betyder verkligen allt för mig! Hon är inte bara min förebild, hon är mitt liv! Hon är verkligen mitt allt och att få hennes autograf skulle betyda så himla mycket för mig. Jag kan inte ens tänka mig att faktiskt ha den! Mitt hjärta tillhör henne!

    SvaraRadera
  2. Hej, vill jätte gärna vinna den gråa autografen. Jag vill vinna för att jag har alltid velat ha Selenas autograf, men har aldrig fått chansen att få den, men nu har jag chansen. Jag är ett jätte stort fan av Selena och är jätte tacksam om jag vinner. Älskar er blogg, ha det bra!

    Min hotmail: zelma.wilhelmson@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej, vill jätte gärna vinna den gråa autografen. Jag vill vinna för att jag har alltid velat ha Selenas autograf, men har aldrig fått chansen att få den, men nu har jag chansen. Jag är ett jätte stort fan av Selena och är jätte tacksam om jag vinner. Älskar er blogg, ha det bra!

    Min hotmail: zelma.wilhelmson@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej jag skulle vilja ha den röda effter som jag älskar selena men tyvärr inte har hennes autograf och nu ifall jag nu skulle vinna skulle det inte bara vara autografen som skulle vara priset utan även bli utvald av dig. För vem som än vinner är du en underbar person som kan få någon eller min största önskan att gå i uppfyllelse. Och nu ifall jag skulle vara den som vinner så skicka med din egen autograf för jag älskar verkligen folk som gör saker för andra så som du kan göra någon så glad med ditt så generösa pris. Jag kanske är ditt första fan kärlek till dig hoppas du kan följa din drömmar och ha ett grymt liv. Glöm aldrig att du är underbar, och ifall du har sett filmen "skicka vidare" så lovar jag att "skicka vidare" ifall du fulländar mitt liv med att välja ut mig av alla tävlande.

    Mvh Moa (Moa.svantesson@gmail.com)

    SvaraRadera
  5. Hejsan!

    Jag vill vinna en grå autograf! Jag har älskat Selena sedan hon började spela in WOWP, jag är en kille som älskar Selena! Jag har försökt att maila henne i ungefär 1 år nu utan svar.. Men nu går de inte att maila henne mer så jag önskar verkligen att jag skulle vinna en autograf utav er! Hoppas verkligen jag vinner! Jag har gillat er på både facebook och jag har skrivit om detta på min blogg, http://selenatorsforever.blogg.se/2012/june/tavling-hos-sellyg92.html#comment min mail är: Selenatorsforever@live.se! Hoppas jag vinner vill verkligen ha autografen! Selena är en riktig förebild, jag har min vägg full av Selena posters men ingen med autograf.. Min poster vägg har blivit som en tapet, hahaha. Men hoppas jag vinner en autograf så blir min vägg klar! :)

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag vill vinna den gråa. Min motivering är att detta min dröm och att jag tycker Selena är grym. Vad ska jag skriva mer än att jag älskar henne och drömmen om autografen? Går det att beskriva mer? Nej, för det är obeskrivligt. Det går inte att beskriva. Det går inte att sätta ord på det hela. Det är liksom inte verkligt att Selena verkligen har skrivit den dära autogafen. Jag kan inte förstå det. Jag kan inte säga mer än att jag vill vinna, för det är det jag drömmer om!

    Mail: selenaaa@hotmail.se

    Kram !

    SvaraRadera
  7. Hej, jag skulle helst vilja vinna den röda autografen men det spelar ingen så stor roll.
    Jag vill ha den hära aoutografen efter jag har älskat Selena sen WOWP började och jag har följt henne sen då. Jag har aldrig haft chansen att se Selena men jag har redan sen förra året samlat pengar till att kunna se henne om hon någon gång kommer till Sverige. Hon är verkligen min idol, jag har ingen aning om hur hon är i real life men vad jag har sett och hör om henne är något jag har avgudat sen länge! Jag skulle verkligen vilja ha någonting utav henne och en aoutograf av själva Selena Gomez betyder mycket!
    Mailk: Chawan_Melody@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Hej jag vill ha den grå och jag vill vinna för att jag har alltid älskat selena och alltid velat träffa henne men hon har alltid varit långt ifrån så då kan jag inte nå henne jag har skickat mail och allt till henne men hon har inte svarat och då blev jag mycket ledsen om jag skulle vinna skulle jag vara den lyckligaste i världen för jag verkligen älskar selena marie gomez <333 ps jag älskar er blogg den är jätte bra Mail: selenagomez_@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Sara Thamer ! :)21 juni 2012 13:54:00

    Hej! Jag vill vinna den gråa.
    jag har börjat inse att selena är en underbar person som man verkligen ser upp till! Om jag vinner ska jag inte ha den utan min bästa kompis för att hon har alltid önskat en selena gomez autograf! När jag började gilla selena började jag läsa eran blogg. Jag fick en helt ny bild om Selena Gomez. Hon är en fantastisk förebild. Hon fick mig att se en bra bild av livet! Jag vll verkligen vinna för att göra min bästis lycklig men om jag inte vinner så kommer jag att alltid gilla Selena och eran blogg ! Om det inte är jag som vinner säger jag grattis till vinnaren !
    Ps. Er blogg är bäst!

    Kram!:)

    Mail: Sara.t-00@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hej! Jag skulle jätte gärna vilja vinna den gråa. Min motivering är att jag älskar Selena. Jag har alltid velat ha en autograf från henne. Hon lyser upp hela min värld, på något sätt. Hon inspirerar mig som ingen annan har. Ifall jag skulle vinna den skulle jag flippa ut. Totalt. Jag har läst eran blogg sedan den startades. Jag älskade den. Varje morgon, varken det var skola eller inte så läste jag den. Ni är så bäst & jag tycker ni är bra på nyheter osv. Ifall jag skulle vinna skulle jag totalt flippa ut. Kram till er!!!!

    /Dijellza

    SvaraRadera
  11. Det är ingen ''direkt'' personlig autograf, det är en stämpel bara!... Har 3 likadana, hon signar inte dom själv

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag skulle bli jätteglad om jag vann den röda autografen :D
    Motiveringen är att jag älskar Selena och vill jättegärna ha hennes autograf.
    Selena och Justin är mina idoler så det vore inte fel om jag hade deras autograf ;P

    SvaraRadera
  13. Tjena! Jag skulle bli oerhört glad om jag vann en grå. Fast egentligen hade det inte spelat någon roll, skulle bli lika glad ändå!
    Jag vill vinna en autograf för selena betyder så oerhört mycket för mig. Om jag aldrig hade upptäckt henne hade jag nog inte varit samma glada person som jag är idag. Jag hade säkert tagit fel vägar i livet osv.. Är också väldigt tacksam att du håller i den här bloggen, du ger mig all Selena information jag behöver och vill veta, tusen tack! Men som sagt jag älskar Selena och jag hade jätte gärna vilja haft hennes autograf!
    Kram!
    Mail: Frida.Stridsman@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag vill så gärna vinna den gråa! Men den röda funkar också!
    Jag älskar Selena med hela mitt hjärta. Jag följer bokstavligt talat allt som händer i hennes liv. Min största dröm är att träffa henne, hon är min förebild som jag ser upp till. Jag har flera posters på henne hemma, alla tre album, jag kämpade ett helt år på att få mina Dream out Loud kläder, jag ska snart köpa hennes parfym (när jag får råd). Det går inte en enda dag utan att jag pratar om Selena, jag är faktiskt helt besatt av henne! Hon är min bakgrund på min dator och mobil och jag skulle bli sååååå lycklig om jag vann hennes autograf!
    Jag har gillat fb sidan och har skrivit om tävlingen på min blogg linafani.blogg.se. Min mejl är lini-98@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Heej! jag vill jätte jätte gärna vinna den gråa autografen! för att jag älskar Selena har alltid gjort det så länge jag kan minsas hon är min största idol! och är så himla grym hon inspererar mig så otroligt mycket. det skulle vara så otroligt roligt att vinna hennes autograf om jag vinner den så ska jag sätta upp den på min väg så att jag ser den varje dag! och jag kommer nog aldrig få chansen till att vinna den igen eller att få den av henne. jag blev så otroligt glad då när du skrev att man kunde vinna en autograf av Selena! har alltid velat ha en av henne! man kan ju inte mer än att hoppas! ps din blogg är gryymt bra. Kram Bhavana

    Mail: Bhavana.osterberg@gmail.com

    SvaraRadera
  16. ville bara säga att det spelar ingen roll om jag vinner den röda eller gråa jag kommer bli otroligt glad av vilken jag änn vinner om jag nu gör det.

    SvaraRadera
  17. Hej jag vill vinna den röda aotugrafen och under ska jag skriva något vicktigt.Jag är ett stort fan av henne jag har alltid älskat henne jag har
    träffat många kända Sean Banan Ulrik Munther Kronprinnsean och hennes familj men ändå om inte jag kan träffa henne vill jag få hennes aotugraf och mitt
    hjärta står alltid öppen till Selena och jag har en blogg om henne som heter
    Selena42@bloggplatsen.se
    och Mail: Marianne-237@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. heej!! jag vill vinna den röda autografen för att jag har varit ett fan av henne ända sen WOWP startade och jag mejlade henne för 2 år sen och har ändå inte fått nått svar än :((
    Jag har älskat henne i flera år och jag har inget pass så jag kan inte gå på nån konsert...
    så fort jag ser Selena på en tidning så köper jag den!
    jag har sett ALLA WOWP avsnitt och kan ALLA nästan utantill!!
    om man frågar mig en selena sak så kan jag svara på den!
    jag har gjort en "mapp" som alla hennes låtar finns i, med text och allt.
    jag har inte riktigt träffat nån artist.. bara amy diamond och så har jag sett ulrik munther när han uppträde på gallerian.
    jag har följt selena i år i mängder av bloggar!
    selena betyder allt för mig och det skulle vara det värdefullaste jag någonsin har haft om jag fick den!!
    när jag tar ner en poster på henne från vägen så mår jag illa över det och sätter upp den igen, för jag kan ju inte ta bort nått som tillhör mitt hjärta...
    selena är en av de vackraste personerna som finns på vår jord ( inte bara utsidan utan insidan som betyder så mycket !! )
    jag blev rörd när jag såg videon från selenas konsert när hon såg en vakt "bråka" med ett fan, bland flera tusen fans såg hon den som hade det svårast!
    Jag vet att jag har skrivet en del just nu men det finns inte tillräckligt med ord som jag kan förklara hur jag känner för selena <3 <3 <3
    många tänker väl nu att jag har skrivit det här bara för att jag vill ha en autograf och hittar på allt men den som tror det är inget selena fan! då tror man på folk som drömmer att få träffa sin idol för att man själv ska lära sig av den personen!
    och autografen är ett sätt för mig att komma ett steg närmare att kunna träffa selena eller åtminstone se henne i verkligheten!
    så nu är jag klar med det lilla som jag känner för selena i jämförelse vad jag skulle har skrivit om jag hade turen att skriva en bok om det haha <3
    skulle betyda mycket för mig om jag vann den <3 <3
    // Linn! mail: Linnalkust@hotmail.se

    SvaraRadera
  19. Hej
    Jag vill vinna för att jag är ett Selenafan och Justinfan och Ninafan och massor av andra fan. Jag vill ha den gråa bilden. Jag har träffat många kändisar och jag vill träffa Selena. Selena mitt hjärta står framför dig hela tiden. Jag är Selenas största fan. Min e-post är Jessicaisaksson@hotmail.se.
    Selena Jag väntar på din autograf <3

    SvaraRadera
  20. Hejsan!
    Jag är ett jättefan till Selena Gomez och älskar hennes musik och filmer, hon är dessutom riktigt snäll och en sann inspiration och har fått mig att bli på bättre humör när jag varit ledsen, genom musiken. =)
    Gillar även din blogg och brukar kika då och då! :D
    Har gillar er på fb och ska skriva om tävlingen på min blogg nu! :) <3

    SvaraRadera
  21. Jag skulle vilja vinna den gråa. Motivering: För att det skulle betyda jättemycket för mig. Jag gillar Selena jättemycket och älskar hennes låtar och filmer. Hon får mig att vara glad.

    Mail: lina.e99@gmail.com

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.