18 juni 2012

Tävling!


Nu ska vi ha en tävling här på bloggen. Det är ett sammarbete med bloggen JELENATORS som har kommit tillbaka efter sin långa bloggpaus. Men tävling går ut på att ni kan vinna en design av SWAGDESIGNS. Så här tävlar ni:
1. Gilla DENNA och DENNA sidan på facebook för att delta.
2. Ni måste kommentera varför just ni vill vinna. Och ert bloggnamn.
3. Den 1 juli väljer jag ut en vinnare.
OBS! Jag märker om ni gillar eller inte, så ändas de som gillar sidorna kan vinna.
Lycka till


5 kommentarer :

  1. Hej vill vinna efter som min blogg är sjukt ful och skulle vilja ha en ny design kanske det är en dålig motivation men jaja ayc.bloggplatsen.se

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag har gillat både sidorna på facebook från min gillarsida, hoppas det också är okej! ;)
    Jag skulle jättegärna vilja vinna eftersom jag precis har gjort en ny blogg, och letar efter någon som kan göra en design till bloggen. Dock så har jag inte hittat någon än, fastän jag har letat ganska länge. Eller jo, jag har hittat flera stycken - som tar betalt! :o
    Men i alla fall, jag har tittat på swagdesigns sida, och tycker att designerna som hon har gjort är jättefina! :)
    Jag skulle kunna göra om min design Lite själv, men den skulle absolut inte bli lika bra som om ett proffs skulle ha gjort det!
    Usch, jag suger på motiveringar.. Men i alla fall, hoppas det duger! :)
    Hälsningar Josse - Pattinsonnovels.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag ska ha en novell blogg om Selena Gomez och jag är själv inte så bra på att göra designer, så jag hoppas att jag kan vinna denna designen till min novellblogg så jag kan börja skriva på den.. Hoppas jag vinner!

    http://anotherselenastory.blogg.se/

    Jag har gillat båda på facebook!

    SvaraRadera
  4. När berättar ni vinnaren ? :)

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.