27 juni 2012

Svar på tal x4

Fråga/kommentar:

Den är inte på hennes kanal, hon heter selenagomezVEVO och den som la ut videon heter selgomez. på Ny video från Selena

Svar:
Selgomez är Selenas egna youtube kanal som hon själv lägger upp videor på. SelenagomezVEVO är hennes youtube kanal när det kommer till hennes karriär och så. 
Kram Sofia

Fråga/kommentar:
ville bara tipsa om att nu finns det bilder på Selena när hon är på premiaren för katy perrys film part of me ;) <3 det finns också bilder på både Selena och Justin när dom är där!! på Ny video från Selena

Svar:
Tack för tipset :)
Kram Sofia

Fråga/kommentar:
Oh vilken vacker video! Och vad pra det passade med love you like a love song till. Min favorit är 0:18, hon är så vacker då (fast get är hon ju alltid)! I love it like a live song ;) Vet du hur parfymen luktar? på Ny video från Selena

Svar:
Jag vet personligen inte själv vad parfymen luktar men det sägs lukta en blandning av hallon, persika och ananas så själva doften är rätt fruktig :)
Kram Sofia

Fråga/kommentar:
Hur gjorde Jasmine ( justins x ) och Justin slut ? .., de sägs att han va otrogen men jag vet inte säkert ;) vet du ?? på Fler bilder på Selena från presskonferensen för Hotel Transylvania

Svar:
Jag vet faktiskt inte men jag är rätt säker på att Justin inte var otrogen. För Justin snackar ju alltid om hur man ska behandla en dam och är alltid en gentleman så jag har rätt svårt att tro att han skulle vara otrogen mot Jasmine.
Kram Sofia

1 kommentar :

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.