27 juni 2012

Selena pratar om sitt fjärde album


Selena Gomez har tagit en paus från lyxiga dejter med bedårande superstjärnor för att tala om sitt framtida yrkesliv - och hon vill att det skall innehålla musik.

Talar till E! Nyheter på en pressvisning av Hotel Transylvania - en av tre filmer Selena filmade i år - den 19-åriga sa att hon saknar inspelning och hoppas att komma igång med ett ny skiva snart.

"Jag vill kunna skriva om saker jag har aldrig pratat om innan och berätta en historia med det här albumet eftersom jag aldrig har faktiskt haft tid att gå in och göra det. Jag har aldrig jobbat på en låt mer än två dagar" sa Gomez

Så detta betyder Selena kommer att öppna upp till världen om Justin Bieber? Inte precis.

"Det är inte det kommer att bli nödvändigtvis, "Här är min kontrollanordning alla ", säger hon    "Det kommer att bli mer av något som folk kunde säga: " Det kan vara det eller det kan vara det ena eller det kunde det. "I slutet av dagen gör jag musik eftersom jag vill att det blir riktigt roligt och att kunna få folk dansa till den, relatera till det, ha en bra tid, det är allt jag vill. "

Nämna att hon inspirerat dessa dagar av Jason Mraz och Parachute, tillade Selena att hon också planerar att återförenas med Rock maffian och Toby Gad. Hon planerar sedan att gå på turné i marknadsföring av CD.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.