29 maj 2012

Svar på tal x 6


Fråga/Kommentar:
har selenas parfym kommit
på Svar på tal
Anonym


Svar:
Japp. Men bara i USA.
Kram Sara
----------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
hallå är selena och justin ihop eller inte jag vill veta snälla selena och justin jag vill inte att ni gör slut ni är det finnaste paret och ni är mina idoler så snälla jag ber er gör inte slut
på Svar på tal
Anonym


Svar:
Ja de är ihop. Precis som jag trodde så var ryktena falska!
Kram Sara
----------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Asså det ser ut som att selena har mörkbrunt hår på vissa a v bilderna, hade inte hon färgat sitt hår svart precis? :) på Efter slagsmålet mellan Justin och en paparazzi
Anonym


Svar:
Det kan ha sett ut så men hennes hår är fortfarande svart.
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
kan inte du byta design igen? denna är jätte fin men det är ju kul med variation. Förut hade du ju love you like a love song - tema så nu kanske du kan ha någon annan video tema. Eller så kan du ha lite bilder från alla videor.
på Svar på tal
Anonym


Svar:
Jo, jag vill det men det är tyvärr så att photoshop är konstig så alla bilder blir svart vita. Om du läser novell har du kanske märkte det. Så fort den är normal igen så ska jag göra två headers som några läsare vill ha och sen så en till bloggen.
Kram Sara
-----------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
Hejsan! Har nyss startat en novell om Justin Bieber och jag undrar om du skulle kunna länka den i ett inlägg för behöver lite läsare så det skulle vara supersnällt och sen så undrar jag om du vill göra ett länkbyte? :) Kram http://j-bieberdream.bloggplatsen.se
på Svar på tal
Bella


Svar:
Visst, säg till när du skrivit om oss så gör jag det samma. Och jag lägger till dig bland länkarna nu.
Kram Sara
------------------------------------------------------------------------
Fråga/Kommentar:
hej !!<3 älllllskar värkligen era novell och blogg !!!!!!<<<<33333 läser dom 100 ggr per dag typ 24/7:)<3 iallafall när kmr delen på novellen den är så spännande och bra längat värkligen skulle vatt över tacksam för svar
på Bild av Selena och Pricsilla i Bulgarien
Anonym


Svar:
Hej! Tack så mycket! Men jag är verkligen ledsen, det blir tyvärr inget kapitel idag. Jag känner inte mig så bra idag så jag orkar inte skriva. Har ont i magen och är trött och orkar helt enkelt inte göra något. Är verkligen ledsen!
Kram Sara

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.