30 april 2012

Svar på frågestunden

Fråga:
Nån som vet hur lång är Selena NU egentligen? Det står hur lång hon är på många sidor men det är gammalt, hon lär ha vuxit en del efter det

Sara:
1.65 - 1.66

Fråga:
Vad är din email?

Sara:
saract@live.se
Sofia:
pepsi.popcorn@hotmail.com eller petehawk@bredband.net

Fråga:
Selenas favotit plagg? Kram Emma

Sara:
Hon gillar lösa kläder under sommaren. Så hon gillar mest lösa tröjor.

Fråga:
Har du eller sofia några egna bloggar?

Sara:
Nej inte jag.
Sofia:
Jag har en egen blogg som heter
http://sofiiiiiia-sofia.blogspot.se/

Fråga:
Vad har Jelena gemensamt?

Sofia:
Deras föräldrar båda var unga när de fick barn. Och de var både rätt fattiga som barn.

Fråga:
Hur mycket väger sel

Sara:
55kg

Fråga:
Hur gamla är ni två som bloggar ?

Sofia:
15 år gammal :)

Fråga:
hur gamla är ni som driver bloggen??

Sara:
Jag är 12 (snart 13)

Fråga:
Gillar ni inte någon annan artist än bara Selena Gomez??

Sara:
Jo, Justin Bieber, One Direction och fler.

Sofia: Justin bieber, Logan Lerman och jag gillar 1D rätt mycket :)

Fråga:
Vilket datum kommer selena gomez till sverige? Snälla kan ni fråga selena gomez om konsären kan vara i örebro! jag är 10 år fyller 27 november och älskar värkligen selena gomez och heter Nathalie!

Sofia:
Det är fortfarande bara ett rykte att hon ska komma till Sverige, och om hon kommer så tror jag hon kommer till Stockholm eller Göteborg tyvärr

Fråga:
tycker ni inte att Selena borde hålla sig mer till skådespeleri, hon sjunger ganska dåligt live, hon använder autotune på sina låtar??? (inget hat, bara min åsikt) :)

Sara:
Jag tycker hon är bra på att både sjunga och skådespeleri. Ibland sjunger hon lite dåligare än vanligt men ibland är hon sjuk, nervös eller hes. Men hon är bra på båda tycker jag!

Sofia:
Jag gillar både hennes agerande och hennes sjungande. Jag tycker personligen inte att hon låter dålig live, men den igen det finns många andra artister som inte låter så bra live heller. Men Selena älskar både att sjunga och agera så jag tycker hon ska göra både för det är det som gör henne lycklig och glad.


Fråga:
när kommer selena gomez till svergie och hur mycket skulle en biljätt kosta..? , och blev selena avendsjuk när justin kysste en annan tjej på hans "boyfriend" video ? I love selena <3


Sara:
Det är bara ett rykte hittills så man vet varken vart när eller om hon kommer. Och därför vet man inte heller priset på biljetterna. Nej det blev hon inte, när Justin kysser någon i en musik video eller Selena kysser någon i en film vet de att det bara är för jobbet.


Fråga:
ni skrev lite om att justin bieber och selena gomez var fattiga när dem var små är dem det fortfarande?


Sara:
Nej, inte längre. De var det när de var små och inte kända. Men nu när de är världskända så är de rika. Båda får mycket pengar för filmer, album, konserter och allt annat som säljs. Så de är väldigt rika just nu.

4 kommentarer :

  1. hej ! Jag har en snabb fråga till er : Är det sant att Justin bieber bråkade med Niall Horan från One Direction för att Niall tittade i Selenas ögon och sa att hon har riktigt finna ögon och Justin blev avundsjuk ! Själv så tror jag inte för att Niall är ett stort fan av Justin !
    Ps. Jag älskar er underbara blogg ! <3

    Sara ! :)

    SvaraRadera
  2. när kmr novellenkappitlet

    SvaraRadera
  3. när kmt movvelsem

    SvaraRadera
  4. selenas längd...
    jag är 1.66 och när jag var på madame tussauds var justin längre än mig.
    när den dockan blev klar tog justin bild med den och han var då längre än figuren. men samtidigt var selena lite längre än justin då..
    så hon är längre än 1.66 ! Just say'n :D
    Kram

    SvaraRadera

Här kan ni kommentar om inlägget! Allt kränkande eller elakt tas bort.